Mahanmuuttopolitiikan kiemuroista.
Olen yrittänyt laihduttaa. Kutsun sitä mahanmuutoksi. Mahan muuttaminen pienemmäksi ja sen muotoilu on mahanmuuttopolitiikkana erityistaitoja vaativaa ja etenkin itsekuria näin joulun alla sekä aikana.Mahanmuuttopolitiikkaa voivat harrastaa tuloksellisesti vain mahakkaat kansalaiset. Kutsun heitä mahiksiksi erotuksena laihiksista. Laihis on tunnetusti kärkkäämpi ihmisenä ja eroaa mahisten mukavan lempeämmästä ja sosiaalisemmasta kielestä ja vertaisryhmistä poliittisissa liikkeissämme. Mahikset tunnetaan mukavina ihmisinä eivätkä he keksi kepposia. Täytyykö mahiksen vaihtaa puoluetta menetettyään mahansa? Täytyykö hänen muuttua laihisten tapaan änkyräksi ja ilottomaksi eläjäksi?…